IDEI DE AFACERI
AFACERI.IDEI.EXEMPLE.LEGISLATIE.FRANCIZE.PLANURI DE AFACERI.UMOR.SEX.SCRIPTURI . Mihai Daniel Omae Scripturi gratis: http://scripturi.3xforum.ro
Lista Forumurilor Pe Tematici
IDEI DE AFACERI | Reguli | Inregistrare | Login

POZE IDEI DE AFACERI

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ro_xy20 pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 45 ani
IDEI DE AFACERI / IDEI DE AFACERI.PLANURI.STRATEGII.MANAGEMENT.RESURSE UMANE. / Retea de net  
Autor
Mesaj Pagini: 1
omaebazooka
Administrator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 494
Astept ideile, opiniile pro si contra , pentru aceasta afacere.Daca ati dezvoltat deja acest bussines spuneti-ne si noua cateva mici secrete!

_______________________________________
"WEBMASTERS TOP"                  "Producator vinuri nobile       Free scripts for site

pus acum 18 ani
   
omaebazooka
Administrator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 494
TOPUL CELOR ZECE SECRETE PENTRU O PUBLICITATE ONLINE EFICIENTA

Pune-ti la punct site-ul - ce anume vrei sa faca noii utilizatori atunci cand ajung in pagina ta. Sa navigheze cat mai mult, sa gaseasca un continut interesant. Ai pagini create si nu au continut ? trebuiesc eliminate.
Mesaj - gandeste-te cu atentie la cuvintele pe care le folosesti - cuvinte cheie, intrebari si apeluri pentru actiune sunt tipuri de cuvinte care adesea iti vor creste rata de cautare. Urmareste sa prezinti o oferta clara, simpla.
Concentreaza - incearca sa tintesti acele site-uri si pagini care se apropie de afacerea ta. Cauta toata audienta interesata de oferta ta si urmareste sa iti croiesti site-ul intr-un mod creativ pentru fiecare dintre acestia.
Testare - livrare de ad-uri deosebita dar nimeni nu stie ce anume sunt la timpul respectiv. Inainte de a cumpara campanii mari testeaza diferite aspecte creative, diferite dimensiuni de ads-uri si diferite forme de tintire. Urmareste sa fii constient de care tip de concept si format functioneaza.
Optimizeaza continuu - actualizeaza si reinnoieste Ad-urile cat de des se poate, selecteaza in mod continuu tinta si arunca ceea ce nu functioneaza.
Masoara si revizuieste - utilizeaza diferite facilitati de raportare si intelege ce efect are bannerul (Ad-ul) tau. Fii sigur ca poti sa-ti masori rambursarea investitiei.
Fixeaza obiective - trebuie sa stabilesti obiective clare, daca se inrudesc cu branding, CTR, strategii de vanzare. Cate semnaturi/intrati/vizitatori astepti sa ai? Incearca sa fii constient de piata careia bannerul(Ad-ul)/produsul tau i se adreseaza si urmareste sa afli ce au obtinut altii si cum au facut aceasta.
Parteneri - cauta o retea sau agentie de publicitate online care lucreaza pentru tine mai degraba decat impotriva ta. Daca nu esti multumit de serviciile sau de ajutorul pe care-l primesti - nu se va schimba nimic.
Rabdare - cere timp sa construiesti un impact asupra afacerii tale si sa dezvolti campanii eficiente. Trebuie sa te astepti sa inveti din rezultate nedorite si din greseli - toata lumea le face.
Combinatii - nu te rezuma doar la a utiliza bannere(Ad-uri), ci o combinatie de instrumente diferite. Incearca sa cumperi trafic, sponsor de email newsletters. Unele vor fi ieftine si mai eficiente decat altele dar toate pot functiona foarte bine prin interrelatia lor.

Si topul celor cinci mituri ale publicitatii online

Poti face publicitate doar in site-uri mari - aceasta s-a obisnuit sa fie situatia - dar pe masura ce tot mai multi oameni isi petrec timpul in site-uri cu interes special scazut cu atat mai multa publicitate va urma, deci nu numai site-urile mari aduc vizitatori.
Publicitatea online este moarta - poate putin exagerat, dar aceasta industrie bazata pe numarul de advertiseri si pe veniturile realizate confirma ca publicitatea online este vie si o duce bine.
Ai nevoie de un buget mare - deoarece strategia si modalitatea de conceptie a mesajelor este atat de importamta, invariabil mai putin inseamna mai mult.
CTR-urile sunt totul - toata lumea este incantata sa vada un numar mare de intrari, dar doar pentru ca nu poti sti numarul celor ce iti vad bannerul si merg in site-ul tau fara sa faca click, aceasta nu inseamna ca nu sunt acolo.
Mai bine lasa publicitatea online pe mana expertilor - cine iti cunoaste afacerea mai bine decat tine? Este nevoie sa ceri sfaturi, dar odata ce ai invatat notiunile de baza ale publicitatii online vei fi persoana cea mai nimerita sa o administreze.


_______________________________________
"WEBMASTERS TOP"                  "Producator vinuri nobile       Free scripts for site

pus acum 18 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la